Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

A Unimed-BH foi reconhecida como uma das vencedoras do 29º Prêmio Top of Mind – Marcas de Sucesso – Minas Gerais – 2024, realizado pela revista Mercado Comum, reforçando sua posição de liderança na mente dos mineiros. Nesta edição, a cooperativa foi destaque nas seguintes categorias: Excelência em Planos de Saúde, Top dos Tops – Capital e Interior, com o 1º lugar da marca mais lembrada de Minas Gerais e Top dos Tops – Capital, com o 3º lugar da marca mais lembrada de Belo Horizonte. A Unimed-BH participa da premiação desde o início, acumulando 29 troféus consecutivos.

“O Top of Mind é um prêmio muito especial para nós, pois é a concretização de um trabalho feito a várias mãos. Agradeço a dedicação e empenho dos nossos 5.200 médicos cooperados, nossos colaboradores e nossos parceiros que, juntos, ajudam a levar a melhor assistência aos nossos clientes. Esse é um momento também de agradecer a confiança dos mais de 1,5 milhão de clientes que ano a ano confiam no nosso trabalho e fazem da Unimed-BH uma referência no setor de saúde em Minas Gerais e no Brasil”, afirma o diretor de Mercado da Unimed-BH, Garibalde Mortoza Júnior.

A cerimônia de premiação reuniu as principais marcas de Minas Gerais, no dia 18 de junho, em Belo Horizonte. O Prêmio Top of Mind avalia a credibilidade, destacando o percentual com que os entrevistados citam uma marca em primeiro lugar quando pensam em uma categoria específica de produtos ou serviços. Nesta edição, foram ouvidas 1.514 pessoas, sendo 1.114 do interior do Estado e 400 na capital, compreendendo os 50 maiores municípios de Minas Gerais.

 

 

.

Na foto: O diretor de Mercado da Unimed-BH, Garibalde Mortoza Júnior, celebra a conquista do prêmio com representantes das equipes de marketing, comunicação e vendas da cooperativa. Crédito: Divulgação/Unimed-BH

 

Deixe um comentário

O seu endereço de email não será publicado. Campos obrigatórios marcados com *